To.Jenny

투제니 / Toojeni

7 lat po skończeniu liceum, Jeong Min wciąż pracuje dorywczo w sklepie spożywczym, marząc jednak o zostaniu sławnym muzykiem, pomimo strachu przed publicznym występowaniem.Na Ra, koleżanka Jeong Mina z liceum zyskała popularność dzięki swojej urodzie i charyzmie, jednak jej debiut w żeńskim zespole okazał się porażką. Aby przedłużyć kończący się z wytwórnią kontrakt, prezes poleca jej zmianę konceptu. Jeong Min i Na Ra spotykają się przypadkowo w sklepie spożywczym, w którym pracuje chłopak, a ich spotkanie powoduje nagłe zmiany w ich życiu.

[Liczba głosów: 43 Ocena: 4.6]

Aktorzy idole: W dramie gra Jung Chae Yeon z I.O.I. 

Informacje

Gatunki: muzyczna, romans, komedia
Liczba odcinków: 2
Nadawca: KBS2
Emisja: 10.07.2018 – 17.07.2018
Projekt grupy: DramaQueen
Tłumaczenie: Munwitch
Korekta: NiebieskaStokrotka
Upload: marit95

You need to login or register to bookmark/favorite this content.

Subskrybuj
Powiadom o
21 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
szymki
szymki
1 rok temu

może być interesująco …..

elsiprod
elsiprod
1 rok temu

Genialne !!! Dziękuję za tłumaczenie i w ogóle!!! Czekam Na Więcej i Więcej !!! Pozdrawiam

Tebebris_tddt
Tebebris_tddt
1 rok temu

Dziękuje za tłumaczenie, ta drama wywołała we mnie mnóstwo emocji, co bardzo cenie w dramach

szymki
szymki
1 rok temu

Tak jak napisałam. Nie tylko może ale jest interesująco ale JEST.
z Ekipą dziękuję za ten projekt.
To “poznanie” kpopu z drugiej strony. Niby wiemy, ze agencji tam jak grzybów po deszczu. Jedna przez drugą prześcigają się w wymyślaniu “konceptu” na zespół lub solistę. Praca, a właściwie harówka takiej gwiazdki, jest chyba cięższa niż robota górnika na przodku. My spotykamy się z

Spoiler Pokaż

Cieplutki, łagodny film dziękuję. No i WAŻNA postać tutaj, to siostra głównego BOSKA dziewusia 🙂

4Ceres
4Ceres
1 rok temu

Super! Juz się nie mogę doczekać następnego odcinka. Dziękuję ❤

aleandra
aleandra
1 rok temu

Jest piękna! Czekam na drugi odcinek 🙂

pepe24
pepe24
1 rok temu

Bardzo fajny odcinek/film, Piosenka o tiramisu podbiła moje serce 😛 Dziękuję za przetłumaczenie, korektę i upload.

Noemib
Noemib
1 rok temu

Natrafiłam na nią przypadkiem i bardzo się cieszę, że coś mnie podkusiło żeby obejrzeć pierwszą część:) sentymentalna, pełna ciepła i uroku:) bardzo dziękuję za pracę nad tłumaczeniem i korektą:) czekam z niecierpliwością na drugą część:)

Marcin
Marcin
1 rok temu

Ja tylko mam nadzieję że w najbliższym czasie pojawi się TOST na naszej stronie 🙂

Kanapka206
Kanapka206
1 rok temu

Świetna świetna jeszcze raz świetna! Polecam serdecznie 😁 i bardzo dziękuję za tłumaczenie.

szymki
szymki
1 rok temu

I odcinek drugi. Bardzo cieplutka opowieść. Małolata Mała wymiata i kradnie sceny w których się pojawia.
Przyłączam się do @Marcina… piszę się na TOST a “tiramisu cake” …….. mniam 🙂

Azja_M
1 rok temu

Tak zachęcacie, że muszę obejrzeć.

Anita1970
Anita1970
1 rok temu

Oj zajrzałam i łyknęłam .
Przepięknie pokazana przyjazń , w otoczeniu cudnej muzyki której w rytm się kołysałam , miedzy dialogami , to było świetne , piękne i relaksujące .💕Dając tyle pozytywnej energi .

Spoiler Pokaż

Zbliża się niedziela , będzie” Tiramisu ”
Dziękuję bardzo za pracę nad dramą .
Polecam i pozdrawiam .❤💜

szymki
szymki
1 rok temu
Reply to  Anita1970

Tiramisu cake??? jadę….. rób więcej…. wezmę gitarę (ale nie gram, spoko). Nie śpiewam, więc też spoko.

Anita1970
Anita1970
1 rok temu
Reply to  szymki

Przyjerzdżaj ❤bierz załogę dramomaniaczek , bedzie wesoło z twoją gitarą i moim tiramisu 😘

Azja_M
1 rok temu

“Tiramisu cake” genialne! A teksy Ok Hee po prostu mnie rozwaliły! 😃 Uśmiałam się … Dzięki za tłumaczenie.

Anitas
Anitas
1 rok temu

Fajna dramka,polecam.Dziękuję i pozdrawiam całą ekipę DQ:)

Markizella
Markizella
1 rok temu

Drama sympatyczna. Najlepsza okazała się siostrzyczka. Mała wymiata 🙂

Anna Kozak
Anna Kozak
6 miesięcy temu

Gorąco polecam , warto obejrzeć. Bardzo ciepła historia . Dziękuję za tłumaczenie 🙂

Najrod
Najrod
6 miesięcy temu

Szkoda że tylko 2 odcinki bardzo przyjemna drama Polecam i Pozdrawiam 🙂

Maylin_
Maylin_
3 miesięcy temu

Dziekuje za tłumaczenie , bardzo mi sie podobało. Alez to było słodkie i urocze i jejku takie leciutkie i piękne no i te ich głosy tak świetnie współgrały. Noi te piosenki gotowe hity. Od razu zachciało mi sie Tiramisu 😛 Rewelacja , jeszcze raz dziekuje za tlumacznie.

Lubisz muzyczne?

Jeśli tak, przejrzyj nasze dramy z tego gatunku i wybierz kolejny tytuł do obejrzenia.

Nic dla ciebie?

Skoro tak, zaproponuj nam tytuł, który chciałbyś, abyśmy przetłumaczyli.

0 0 vote
Article Rating