Lee Sung Kyung i Nam Joo Hyuk są parą

24 kwietnia świat obiegła wiadomość, że Lee Sung Kyung i Nam Joo Hyuk są parą!


Plotki o ich związku zaczęły się od zdjęcia, które aktorka umieściła na swoim Instagramie. Widać na nim męskie nogi. Po komentarzach wielu osób, które zastanawiały się, kim jest tajemniczy mężczyzna, Lee Sung Kyung usunęła zdjęcie. Internauci zdążyli jednak zauważyć, że miał on na sobie takie same ubrania, jak Nam Joo Hyuk na zdjęciu, które wstawił tego samego dnia na swojego Instagrama.


Para jest ze sobą od około pięciu miesięcy. Na początku byli przyjaciółmi, ale ich relacja zamieniła się w coś głębszego na planie “Weightlifting Fairy Kim Bok Joo”.


Gratulujecie im? A może są jacyś inni aktorzy, którzy zagrali razem w dramie i których chcielibyście zobaczyć jako parę w prawdziwym życiu?

Źródło: https://www.soompi.com/2017/04/24/breaking-lee-sung-kyung-nam-joo-hyuk-confirm-dating/

0 0 vote
Article Rating
Subskrybuj
Powiadom o
15 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Mikai
Mikai
3 lat temu

Szczęścia im!

KajaOtaku
KajaOtaku
3 lat temu

Ja to czekam aż taka wiadomość będzie dotyczyła Hyung sik-a i Bo Young 🙂 Tak słodko razem wyglądają w Strong Woman Do Bong Soon 🙂

natalus2712
3 lat temu

jednak ta chemia, którą było czuc pomiędzy nimi to nie tylko granie ;P
“Do you like Messi?” xD SwagCouples ;D

Kasia_chan
Kasia_chan
3 lat temu

Superowo! Uwielbiam Lee Sung Kyung! A “Weightlifting fairy…” jest jedną z moich ulubionych dram, byli tam taką świetną parą 😀

fankadramy
3 lat temu

To najlepsza wiadomość, jaką usłyszałam od dawna 😀 Tak świetnie wyglądali razem w “Weightlifting Fairy Kim Bok Joo”, że to musiało coś być na rzeczy :3 Oby byli razem szczęśliwi! Będę im kibicowała <3

noeminoemi123
noeminoemi123
3 lat temu

Taka uradowana z czyjegoś związku dawno nie byłam! XD Oby byli szczęśliwi i wytrwali długo, długo.. życzę im tego z całego serca bo są świetnymi aktorami 🙂

Belusia99
Belusia99
3 lat temu

O rany! Jak o tym przeczytałam, zatkało mnie bardzo. 😀
Faktyczne są razem parą. I tak właśnie pomyślałam kiedyś, jak byłoby fajnie gdyby oni byliby razem związku. BA! Są razem w realu.
Lel, moja myśl naprawdę się spełniła. hahaha XD
Życzę im szczęścia i długotrwała. 🙂

Karolina1qw
Karolina1qw
3 lat temu

Oooo *.* Gratulacje!! <3

P.S tak troszkę liczyłam że może zaiskrzy miedzy nimi 😀

Milka9876
Milka9876
3 lat temu

Świetnie, życzę dużooo szczęścia. A co do par z dram- dla mnie Hyun Bin i Ha Ji Won, odkąd zobaczyłam ich w Secret garden marzyłam, żeby zostali parą w realu 🙂

gilinskae
gilinskae
3 lat temu

Genialna wiadomość! Przez wfkbj szipowałam tę parę a teraz okazuje, że są razem i to w 100% prawda.
WOW!

galeczkaja
3 lat temu

Bardzo fajna wiadomość 😉

tokenlady
3 lat temu

YAAAZZZZ, czekałam na to! 😀 Nie wiem dlaczego, ale miałam takie przeczucie, że będą razem. Od ich dramy zaczynałam przygodę i pamiętam, że często pytałam mojej wprawionej przyjaciółki, czy ci aktorzy nie są razem. 😀

Stupkka
3 lat temu

Mega sie cieszę że są razem, wyglądają jakby byli dla siebie stworzeni!

arynka
arynka
3 lat temu

No już nie są razem… wiadomość z dzisiaj – zerwali z osobistych powodów… 😉 Nie ma to jak związki pomiędzy celebrytami

alex2801
alex2801
3 lat temu

Dzięki za wiadomość bo własnie nie byłam pewna co do ich rozstania. Szkoda a bardzo lubiłam ich związek 🙁