Problemy techniczne

UWAGA!
Drodzy użytkownicy, coraz częściej i w dużych ilościach otrzymujemy zgłoszenia dotyczące zacinania się bądź niedziałania playerów z dramami lub filmami. Niestety, ale problem nie leży po naszej stronie, a w największym stopniu po stronie firm hostujących wideo.
Sytuacja nie jest do końca rozwiązana, ale problem może wynikać z bardzo dużych przeciążeń na tych serwerach i zrywania połączeń bądź błędach w skryptach playerów i niezgodności z przeglądarkami…
Dlatego też prosiłbym o cierpliwość i baczne obserwowanie sytuacji, bo wszystko z dnia na dzień powinno wrócić do normy.

Drugą sprawą jest zgłaszanie błędów p,o tzw. “Strona w budowie”. Niestety, strona nic nie była przerabiana, ani nie trwały na niej prace. Niestety nie spodziewaliśmy się tak ogromnego ruchu w tym miesiącu i skończył się transfer, przez co nasze konto serwerowe zostało zablokowane. Cieszy nas tak duża popularność DramaQueen, i że tak duża liczba użytkowników nas odwiedza, ale jak widzicie, wymagania względem sprzętu rosną. Zostały podjęte już działania, aby uniknąć podobnej sytuacji w kolejnych miesiącach. W większości przypadków wystarczy wyczyścić ciasteczka i wszystko powinno wrócić do normy.

Trzecią sprawą jest pisanie przez was zgłoszeń. Niestety, większość z nich nie zostaje rozpatrywana z powodu braku danych. Wiadomości typu: “Nie mogę się zalogować” nie dają nic do zrozumienia. Potrzebne są bardziej szczegółowe informacje, np. co się stało, jaki błąd wyskoczył, jakie kroki zostały podjęte aby samodzielnie rozwiązać problem oraz poprawny adres e-mail kontaktowy, ewentualnie screen z problemem.

Bardzo prosiłbym was, drodzy użytkownicy, o zrozumienie i cierpliwość. Większość problemów, leżących po naszej stronie, będzie rozwiązywana dopiero po połowie września czyli wtedy, kiedy wrócę z tzw. urlopu i rozwiążę własne problemy w życiu codziennym.
Pozdrawiam serdecznie,
Nitoryu – Założyciel – Administrator i programista DramaQueen

Powiadom o
labiwia
Użytkownik
labiwia

DRAMOMANIACY!!! Wspomóżmy Drama Queen,kto ile może, żeby te serwery polepszyć i te lepsze sprzęty kupić inne tam . Wszyscy się gotujemy, gdy zacina się w odcinek więc nie siedźmy z założonymi rękoma chociaż tak pomóżmy

Brylant
Użytkownik
Brylant

Hej jestem za😀. Do szału doprowadza mnie powolność sprzętu. Dziękuje Twórcom Strony, Wszystkim Fantastycznym Ludziom z Eipy DQ, ze Wasza prace. Dziękuje za wyczerpująca informacje co do sytuacji technicznej. I dodam za poprzednikiem. Jeśli mogę pomoc to proszę o info. Bez Was dzień jest stracony. Prawda Dramomaniacy?!😜

beata69111
Użytkownik
beata69111

Popieram poprzedników DZIEŃ BEZ WAS UWAŻAM ZA STRACONY. Dziękuję twórcom strony za to że POTRAFICIE NAS DRAMO-MANIAKÓW USZCZĘŚLIWIĆ. Czekam na informacje jak mogę pomóc.

aekonto
Użytkownik
aekonto

Witam,prosze o konto bankowe,tylko w ten sposob moge pomoc ,dziekuje,ze jestescie,pozdrawiam

toshino
Użytkownik
toshino

Właśnie, z miłą chęcią możemy wam pomóc i wesprzeć finansowo jeśli jest to potrzebne. Robicie kawał dobrej roboty i dzięki wam możemy w spokoju delektować się świetnymi dramami. Dziękuję wam bardzo za to i mam nadzieję, że będziecie się rozwijać na wielką skalę. Pozdrawiam was <3

pralina100
Użytkownik
pralina100

Beata69111, aekonto i pozostali dramomaniacy. Konto bankowe jest podane w zakładce “Dotacje” U góry, u góry po prawej stronie. Ja też chętnie się dołożę.

Nitoryu
Admin

Drodzy użytkownicy, nie jest potrzebna zbiórka na lepszy serwer bo ten który jest zakupiony i dostosowany do strony spełnia swoją rolę i posłuży jeszcze długo. Moja wypowiedź odnośnie playerów dotyczy serwisów hostujących wideo z którymi nic nie możemy zrobić. Osobny serwis hostujący odcinki pochłonął by olbrzymie kwoty miesieczne ze względu na rozmiary plików które są uploadowane.

lib24
Użytkownik
lib24

Nie chcę nikomu dokuczyć, zależy mi tylko na rozwiązaniu problemu, czytałam artykuł, problem z hostami, wiem ale: jak to jest, że Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo wcale nie trzeba włączać odtwarzaczy , na samej stronie tytułowej po 5 minutach zerwie połączenie? i jest ta słynna kurza twarz. Nie obrażajcie się za nasze “nawoływania” bo wszyscy kochamy Waszą stronkę, a jak nie możemy oglądać filmów to jak lizanie loda przez szybę—- jesteście, są nowe odcinki filmów i co z tego jak ich nie odtworzymy Pozdrawiam

anusia
Admin

@lib24 Tę sprawę zbadał i napisał tę informację programista z 10-letnim doświadczeniem. On się na tym zna i wie, o czym pisze. Nie udawajmy, że go przeskoczymy, bo to nieprawda. Stronę testował i nie ma z nią żadnego problemu. Co mógł, to zrobił, reszta nie zależy od nas. Nie mówiłabym nic, gdyby pisała to osoba, która się na tym nie zna, ale on się na tym zna i ma wieloletnie doświadczenie. Może masz zbyt mało pamięci RAM, ona nie jest w stanie wtedy tego obsłużyć, dochodzi do przeciążenia i wywala Cię ze strony, a to też nie nasza wina.
Myślicie, że olewamy Wasze problemy? Przecież nam też zależy na tym, żeby każdy mógł obejrzeć, w końcu po to tłumaczymy. W przeciwnym razie nasza praca poszłaby na marne.
To nie chodzi o to, że się obrażamy, ale jest Was ponad 50 000, napisaliśmy informację, wyjaśniliśmy, a do nas ciągle trafiają zgłoszenia o to samo z żądaniami naprawienia tego. Nie dziwcie się, że mamy dość. My też jesteśmy tylko ludźmi.

Rozumiecie to, że nie mamy, co z tym zrobić? Na własny player nas nie stać, bo to są kolosalne kwoty, a innych playerów, na które moglibyśmy wrzucać nie ma, bo przetestowaliśmy wszystkie i te są najlepsze. Możecie zrozumieć, że i my jesteśmy bezradni w tej sytuacji? Część osób wyrzuca z powodu małej ilości pamięci RAM, a część przez przeciążenie playerów. Co mamy z tym zrobić, skoro komputery są Wasze, a playery nie należą do nas? Wam się wydaje to takie łatwe, ale my już wyczerpaliśmy możliwości i nie mamy jak temu zaradzić, bo to nie zależy już od nas.

Gdybyśmy mogli, to byśmy pomogli i naprawili, bo jeśli nie możecie oglądać, nasza praca idzie na marne, ale nie mamy jak tego zrobić. Proszę, abyście to zrozumieli.